Despre noi

diagnoza auto bucuresti

Auto-tester reprezinta imaginea unui service auto din Bucuresti, autorizat de Registrul Auto Roman, specializat in scopul de a va putea oferi servicii profesionale mobile de diagnoza auto computerizata, pe de-o parte, iar pe de alta un service mobil rapid pe parte electrica / electronica auto complet echipat, astfel incat sa poata realizeza anumite interventii si reparatii chiar si la sediu / domiciliu, atat in zone din Bucuresti, cat si din Ilfov, pentru o plaja larga si in contiunua extindere de modele ale unei game diversificate de producatori de autovehicule de pe piata. Puteti verifica disponibilitatea serviciilor pentru marca si modelul dumneavostra in acesta lista.

Ca sa fim pe intelesul tuturor, intr-o perioada in care termeni precum: scanare auto, testare auto computerizata, resetare martori avarie, programare si adaptare a diverselor module si sisteme OBD: ECU (ECM), SRS, ABS, ESP, TCS, DSC, GDI, TDI, CRDI, FSI, TSI (si lista poate continua) sunt tot mai frecvent utilizati, va propunem sa explicam, in cateva cuvinte intelesul expresiei “diagnoza auto”.

Asadar, generic, diagnoza auto poate fi definita ca fiind totalitatea masurilor intreprinse in scopul identificarii si localizarii cat mai exacte a unui defect aparut la un autovehicul. Astfel, ea se poate realiza prin verificari si masuratori utilizand deopotriva mijloace vizuale, hardware (mecanice, electrice, electronice), iar – in ultimii zeci de ani – si software, prin verificare computerizata.

Acesta ultima categorie, poate cuprinde operatii de:

Scanare auto: identificare a codurilor de defect prezente si memorate in memoria unitatii / unitatttiiilor de control a sistemului / sistemelor interogate;
Stergere coduri de defect: readucerea in starea initiala a registrilor de memorie destinati stocarii codurilor de defect, in masura in care defectele inregistrate nu au caracter permanent;
Urmarire parametri sistem: comparare a valorilor masurate a parametrilor de functionare cu cele specificate de producator in regim static (pe loc) si / sau dinamic (in mers) pentru diversele sisteme (injectie combustibil, transmisie automata / pilotata electronic, ABS / ESP / DSC, clima, imobilizator, directie servoasistata, frana electrica de stationare, etc.);
Testare auto: verificare functionala a unor componente ale unor sisteme - actuatori: injector, clapeta de acceleratie / de admisie, electrovalve actionare EGR / turbo, componente sistem de iluminare exterioara al masinii, componente sistem climatizare, martori luminosi din panoul de instrumente de bord, componente sistem inchidere centralizata, etc.);
Programare / Adaptare: setare in limitele precizate a unor parametrii necesari functionarii proprii a unor componente precum: imobilizator si transponder (chip) chei auto, injector la unele sisteme cu injectie directa de combustibil, pompa de injectie diesel asistata electronic, clapeta de acceleratie, filtru de particule, telecomanda inchidere centralizata etc.;
Anulare imobilizator: impiedicarea functionarii sistemului de imobilizare electronica antifurt a autovehiculului in cazul aparitiei anomaliilor functionale pe acest segment. ATENTIE: anularea imobilizatorului nu reprezinta intotdeauna o solutie pentru pornirea masinii in cazurile de imobilizare electronica!!!
Resetare Auto: readucerea la zero a intervalelor de schimb de ulei, sau de inspectie (service), dupa efectuarea fizica a acestora, precum si readucerea in starea initiala a unor registrii de memorie a anumitor controller-e de sistem (exemplu: Resetare SRS – airbag);
Verificare auto completa (la vanzare-cumparare: stabilirea starii tehnice generale actuale a unui autovehicul, prin analiza tehnica a subansamblelor sale (grup moto-propulsor, sisteme de siguranta si confort, tren de rulare, elemente de caroserie, etc.)
Programare chei auto cu chip: procedura de memorare / "invatare" pentru chip -ul / transponder -ul din chei auto, prin care acesta devine reconoscibil de catre sistemul de imobilizare electronica antifurt al masinii, care - in consecinta - va autoriza apoi pornirea motorului catre unitatea de control a injectiei;
Adaptare pompe injectie: procesul de codare / programare / initializare / scriere / rescriere / imperechere computerizata pe masina, pentru modulele pompelor de injectie asistate electronic (de ex: Bosch VP-44). ATENTIE: succesul operatiunii nu este garantat daca pompa de injectie inlocuitoare si pompa de injectiie inlocuita nu au acelasi cod de componenta, sau daca masina in cauza prezinta defectiuni ale instalatiei electrice.
Regenerare filtru particule: autocuratare a elementului filtrant din filtru de particule prin arderea depunerilor ca urmare a procesului de postinjectie;
Resoftare / Resetare modul SRS - Airbag: stergerea datelor de impact / eveniment memorate (crash data) si a defectelor cu caracter nepermanent din memoria unitatii de control SRS - airbag;

Deci, diagnoza auto computerizata a devenit un department indispensabil de service auto datorita necesitatii tot mai acute de rezolvare a problemelor aparaute la masinile produse in ultimele decenii, care vin echipate cu tot mai multe sisteme asistate electronic, ce functioneaza “in bucla inchisa” – unii parametrii de iesire devenind, din nou, parametrii de intrare – consecinta cea mai importanta a acestui aspect fiind aceea ca in momentul in care o componenta cedeaza, nu mai pot functiona corespunzator nici celelalte, sistemul intrand in “regim de avarie”, semnalizat la bord - de regula - prin aprinderea unui martor luminos de avarie.

Mai nou va oerim si servicii computerizate de Diagnoza motocicleta – de asemenea - la domiciliul / sediul dumneavoastra din diverse zone din Bucuresti sau din Ilfov;

Daca sunteti interesati sa aflati daca avem posibilitatea de a va oferi aceasta clasa de servicii pentru un anume autovehicul, va invitam sa ne contactati fie direct (telefonic, sau prin e-mail) la coordonatele din pagina “Contact”, fie prin intermediul formularului de contact aflat in pagina “Preturi” a site-ului nostru.